תקשורת גופנית, פיזיו-פיזיולוגית, עבודה על רגולציה ואינטגרציה סנסו-מוטורית.
תקשורת גופנית מתמקדת באבחון וטיפול של לקויות התפתחות, לקויות למידה, בעיות קשב וריכוז, ADD, ADHD היפראקטיביות, אוטיזם, PDD, ועוד.
"התנועה היא הדלת ללמידה" אומר דר' פול א. דניסון. התנועה היא גם הדלת לחיים. החושים והתנועה הם הדלת של כל אחד מאיתנו ללמידה. הגוף הנולד הוא הכלי המוביל את המוח ממקום למקום, וזאת כדי לאפשר לו לבצע את עבודת החשיבה. אם כן, ההנחה היא, שהגוף הוא האמצעי ללמידה העובר דרך כל התחושות שנותנות ומקבלות מידע על העולם. דרך העבודה מתבססת על הקשר בין התנועה - גוף - מוח. חושי הגוף מזינים את המוח במידע סביבתי ובאמצעותו יוצר המוח הבנה של העולם. אנו מאמינים כי לתנועה תפקיד חשוב ביצירת רשתות עצביות במוח הבונות תשתית לכל הפעילויות האנושיות בהן חשיבה, למידה ויצירה כמו גם רגש והתנהגות.
הטיפול מתמקד בתחום התקשורת הגופנית, פיזיו-פיזיולוגית ועבודה על רגולציה ואינטגרציה סנסומוטורית בתחום השיקום הפסיכו-מוטורי.
התוכנית מתמקדת בבניית תשתית ברמת החוויה והפנמתה על מנת לעזור לילד להגדיר את המרחב האישי וההתגבשות העצמית. גבולות גוף וגבולות התנהגות, הפנמת אסטרטגיית תכנון, מודעות ובקרה כתהליך מקביל לדפוסים קוגניטיביים והתנהגותיים.
הדרך לשיפור מיומנויות תפקודיות, מכוונת להסרת הקשיים, ולהמיר תפקוד חלקי, אוטומטי, מתסכל לתפקוד מלא, מודע ומהנה.